blöta strumpor och ruffsigt hår.

Det är vad jag har just nu. Ligger i sängen nu, kom hem för en halvtimme sen kanske. Har vart på stan med Amanda sen klockan ett och letat praoplatser. Förväntan och nervositeten över gick mycket snabbt över till uppgivenhet och trötthet. Jag tror ärligt att vi frågade runt i tio affärer var innan vi hittade varsin praoplats. Till sist så blev det den nya resturangen på stan "Taco baren". Det tog nog ett tag för mig att fatta att det faktist var någon som sa ja,efter trehundra samma svar "nej tyvärr vi tar bara in gymnasieelever,nej vi har redan fullt" och yadayadyada så tar det ett tag innan man greppar när någon faktist säger ja. Och det sjuka var att det gick så oerhört lätt. Ångrar grovt att jag inte frågade där ifrån första början, hehe. Förövrigt så sitter jag och käkar nutella ( detdär nyårslöftet om att äta mindre godis har krasat för länge sen, men det är ju iofs lördag.. så det kanske inte räknas?)och lyssnar på Joshua Radin, underbar musik. Ska träffa Albin sedan, får se om han kommer hit eller om jag går till han. Jag vill inte va hos mig, men säger jag det en gång till så lär han bli sur, haha :o han säger att jag är bortskämd och alltid får som jag vill. Det där stämmer inte, förstår inte vart han fått det ifrån?:s Föresten så är det fem månader idag mellan oss idag, *applåder*. Visst är vi duktiga?:D



A-a-amanda! :D


Kommentarer
Postat av: FELICIA

amanda är söt :)

2010-01-17 @ 14:08:29
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Postat av: albin<33333

vi e bäst :)) <33

2010-01-17 @ 19:28:59
Postat av: A-Amanda

jag ser lite småkonstig ut men det är ju endå en sån där klockren bild på någon:Pvi satt typ helt uttröttade på bussen hemxD<3

2010-02-02 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0