hejhopp.

Nackont och en snarkande thess bredvid mig i detta läge ( för er som inte vet så är det en av johans små söta fina taxar!) lite lugn musik och så i öronen och det är en trött anna som skriver detta inlägg. Men jag lovade ju mig själv att försöka skriva lite mer. Vi får se hur det går, men jag ska försöka iallafall. Albin följde med mig efter skolan. Lika trevligt som vanligt, han e bäst min pojkvän. Har förövrigt spenderat hela helgen hos honom. Nya highscore i bjeweld,promenader med alva på skolgården,nybakta bullar och mycket mer blir så himla mycket mer värdefullt när jag får uppleva det med honom, det går inte beskriva. Jag älskar dig min prins, dont you never forget that.
hahah OOH. råkade radera allt jag hade skrivit just men sen fick jag tillbaka det, puuuh. Kan tänka mig mitt face när jag radera det.. "OOOOH*försräckt*:OOOOOO" haha, jaja nog om det. Ska faktist inte skriva längre idag, ska sova hos johan så det blir att gå upp tidigt imon. Så godnatt söta läsare :')


Kommentarer
Postat av: bängt!

Hahaha, tina är farlig.. du kastade henne på mig på morgonen, blev jätte rädd DEAAAA! (sketner mig)

:/

leka i mon deaaaaaaaa? :D:D:D:D:D

pöööss!

2010-01-19 @ 22:15:17
Postat av: m

ja saknar dig!!!!! <3

2010-01-19 @ 22:42:20
URL: http://mathildajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0