hihi.

Sitter nu och väntar på att ice age 3 ska bli klar, den är klar om en halvtimme typ kanske ibland. Vi har den redan på engelska men när man sett en film på svenska går det bara inte att kolla på den när den har engelskt tal xD Är det bara jag som tycker det? Förövrigt har det vart en ganska lugn dag, har varit hemma och städat och hjälpt mamma med att baka. Och nu är jag hos min älsklingsalbin :)<3
Imon ska jag på kalas hos min lilla sis. Som inte är så liten längre, tjugo år redan! När blev hon så stor så fort egentligen? Tänker fortforande på henne som den man bråkade med när man skulle till stan och ville sitta fram, haha. Numera är har hon egen lägenhet och vovve. Tiden den springer iväg utan att jag hinner med. Har inte köpt en present ännu heller! Inte bra Anna, inte bra.. Hon kommer säkert förstå ändå, hihi! :))
Han är så fin min lilla egopojke!:)<33



Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Jeennnnny

är du medlem på gratisbio? om inte så tycker jag att de är påtiden att du blir de nu! besök min blogg & läs mer. jag lovar att de funkar & garanterar att du snart får en biobiljett :)

2010-03-24 @ 20:50:57
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0