Hockeeeey.

Sitter hos min söta sis, vi kollar på hockey, eller rättare sagt, DE kollar på hockey. För jag blir så rastlös lätt och orkar inte sitta stilla och kolla på det. Helt ärligt är det faktist sjukt tråkigt xD Det händer i stort sätt samma sak hela tiden. Så satte mig här istället.
Jaha.. Imon börjar allvaret på riktigt. Skola, usch. Känns knappt som att detta lovet börjat ännu och nu är det slut. Men det värsta av allt är att imon kommer jag få gå upp halv åtta, HALV ÅTTA. w-t-f. Har gått upp vid två,tre nästan hela lovet. Det kommer inte funka :s På kvällen ska min älskade Lisa Bengtsson följa med mig hem, äntligen! Har inte vart med dig på evigheter :( Nu ska jag duscha och måla naglarna, om jag orkar.. hej!




Älskar dig beirut, du är bäst! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0