Jaha, då har man skaffat blogg då.

Okej, nu har även jag en blogg. Och helt ärigt så vet jag inte varför, men det kan va skönt att skriva av sig lite.
Fast det gick ju inte helt lätt till att skaffa det kan jag säga xD Det började med att jag skulle komma på ett namn, o jag tror jag satt i cirka två timmar o försökte komma på ett om inte mer. Samtidigt så spammade jag Jossan och Gunnar på msn o tvingade dom att komma på ett namn, haha! Till slut så ställde jag jossan frågan " om du skulle se mig på stan, vad skulle du då tro att min blogg hette?" och svaret blev "nåt med smultron". Okej tänkte jag, och provade en hel del namn, men de flesta var upptagna. Sen kom gunnar med förslaget "smultronpuss". Och där har vi storyn om hur min blogg fick sitt namn, haha. När jag trodde det värsta var över så kom det som var ännu värre, att försöka fatta hur man fixade design o header och blabla va allt heter. Först fick jag väldigt mycket hjälp av en såkallad 'hjälpblogg' ska se om jag lyckas länka den bloggen senare, för nyss när jag försökte länka till jossans blogg så försvann hela inlägget jag just skrivit, hahaha xD. Och Jossan har hjälpt mig sjukt mycket med, tack för det!
Ska nog byta header och så sen när jag orkar göra en ny, för det tar faktist rätt lång tid o komma igång, särskilt när man är så oteknisk som jag xD

Iallafall så har jag precis städat klart mitt rum, det var verkligen behövligt kan jag säga :o. Tog nog två timmar för bara gardroben, och jag har slängt hälften av alla kläder. Och dammlagret på min bokhylla ska vi inte ens prata om haha. Kommer ihåg när jag var liten, jag verkligen ÄLSKADE att städa. Jämt städade jag, i mitt rum, i mina syskons rum, i hallen osv osv. Bäst av allt var det när man fick dammsuga också. Jag undra vadfan jag tänkte när jag var liten, men ibland önskar jag att jag tyckte det var lika kul att städa nu som jag gjorde på den tiden xD En sak som är positiv när man städar är att man hittar alla saker som man letat efter, oså blir man jätte glad. Mitt bästa fynd denna gången var mina uråldriga häst-tofflor som jag har haft sålänge jag kan minnas. Dom låg längst in i gardroben, men nu sitter dom bra på fötterna och värmer gott! :D
Nu ska jag göra mig iordning lite för Albin kommer bort en sväng, ska sova här sen. Mys!

Vad säger man nu? Hejdå bloggen? hahaha, lol. Aja, hejdå bloggen. (haha)




Kommentarer
Postat av: Bääriiiiit

Jadu anna..

hoppas att de käns bra att ha blogg nu då.

den är vääääääääääääldigt fin, och söta bilder på dej och albin :)

du är K Ä M P E B R A !

kramar från diiiiiin bängt (LLL)

2010-01-04 @ 22:19:56
Postat av: josefin

du är duktig du, Anna! ;)

2010-01-04 @ 23:04:12
URL: http://ggunnarsson.blogg.se/
Postat av: albin

lätt finaste bloggen och finaste flickan. :D

fast du skulle hetat annavardet :D

<3

2010-01-04 @ 23:45:38
Postat av: FELICIA

fin blogg! :D

2010-01-05 @ 00:17:46
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Erkänn att hälften ligger under sängen;) Fin blogg föresten:P

2010-01-06 @ 13:20:51
URL: http://brittaborg.blogg.se/
Postat av: philip

BRA ANNA! :D

2010-01-06 @ 13:53:03
Postat av: philip

^^

2010-01-06 @ 13:53:29
URL: http://pphilip.blogg.se/
Postat av: Eila

Lite skillnad där asså :P

2010-01-06 @ 14:10:52
Postat av: Josefine

Så brukar typ mitt rum också se ut, dock så har jag inte så mycket yta att skräpa ner på längre haha;D

2010-01-06 @ 20:49:59
URL: http://josskarlsson.blogg.se/
Postat av: Henke <3

Duktig flicka du är Anna ! :) tror du att du kan komma hem till mitt rum o städa? så de blir fint ngn gång xD ;D

2010-01-07 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0