kyla.

Ligger i min säng nu och är verkligen trött. Det tär på en att försöka vända tillbaka på dygnet kan jag säga,hehe. Prisa iallafall gud för bärbar dator, det är sjukt skönt att ligga i sängen på kvällarna och bara lyssna på musik och göra meningslösa saker. Anna(L)bärbar dator. Skulle egentligen göra fransk manikyr men jag orkar inte, somnar typ snart x) Stör mig som fan på att det hela tiden kommer upp " din premunation har gått ut och din dator är inte längre skyddad mot det, o blablalba" det är så sjukt irriterande, så ni vet.
Det var en riktigt slapp skoldag, matteplaneringidrotthemkunskap. Sen följde jag med min fina Albin hem. Vi chillade mest, var ute och gick med Lufsen, han har blivit jätte duktig nu, skäller knappt nånting. Duktig lufsen. Albin följde mig hem och det var riktigt kallt ute, stack som fan i fötterna sen när man ställde sig i duschen, haha.
Nu ska jag nog sova..puuuuuuuuusss.



Jag älskar honom,<3

Kommentarer
Postat av: FELICIA

aw, ni är så sjukt söta tsm :)

2010-01-13 @ 20:21:20
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå söööta:)

2010-01-13 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0