Look on the brightside.

Sitter och lyssnar på min nya kärlek " never shout never". Jag lyssnar på han dag och natt. Det är nåt med hans texter speciellt som gör att jag fastnat för han. Har inte en speciell favorit för alla låtarna är verkligen bra! Haha det roliga är att han påminner lite om Johan Palm i typ, stilen. Känns rätt skumt. Men han sjunger mycket bättre kan jag lova.
http://www.youtube.com/watch?v=uI0-Q4Ub21w   Lyssna på en av låtarna tycker jag :)
Lisa är här med, hon står och provar massa kläder som hon fick av mig som jag inte använder längre, hon blir jätte fin. Jag måstemåstemåste börja plugga. Jag är så jävla trött på dessa fucking läxor redan. Ärligt, finns det en enda anledning som är bra till att man har läxor nämn den nu -.-'
Jag tycker personligen att läxor är så irriterande onödigt så det finns inte. Tycker dom inte att vi gör tillräckligt i skolan eller så dom skickar med massa hem som enbart gör en deprimerad. Läxor är tvärsämst. Botten. Urtråkiga. Kuksugare. Aa jag kommer inte på mer dumma ord ( jo det gör jag men jag ska försöka va lite mogen.. ehm) men tror att alla fattar att jag verkliten I-N-T-E gillar dessa läxor.
Nog om det, i min näsa känner jag just nu doften av min nya lotion som jag fick av Dimitris i julklapp. Cranberry heter den, och man blir jätte mjuk av den. Förutom att det inte känns för mina ben är så fruktansvärt orakade som de bara kan bli, men det skiter jag i för det skiter jag i. Bra argument (y)
Där fick ni den på bild med, helt otroligt.
Nu ska jag försöka göra mina meningslösa läxor, städa mitt rum och leka med lisa. (tyvärr tror jag att jag endast kommer göra det sistnämnda..)
Bild på mig o lisa i sommras, all osminkade! :OOO

Kommentarer
Postat av: albin

skiter jag i för det skiter jag :D

2010-01-13 @ 20:07:12
Postat av: albin

det skiter jag i för jag skiter. chachaaa bloggen, här sitter jag och skiter igeeen. har gjort en vidoeinlägg på det som jag sedan ska lägga in. (y)

2010-01-15 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0