Okej, ett nytt försök.

Anna ska försöka vara aktiv nu. Och med aktiv vet jag inte riktigt vad jag menar, inte precis så att jag kommer skriva fem inlägg om dagen, men kanske ett. Om jag orkar. Jag vet ifan vad det är jag lyssnar på just nu, det kommer alltid upp massa mysko låtar när man lyssnar på spotify. Denna låten låter som nån låt ifrån en gammal svartvit film. Väldigt glad är den iallafall, och det är ju bra. Själv är man ju sjuk, man kan ju undra vem som har smittat mig.. (ALBIN) har iaf massa ont i halsen och förkyld så det bara skriker om det. Det är iochförsig rätt så skönt att va hemma, men jag orkar inte missa lika mycket igen som jag gjorde förra terminen. Får se till att jag kommer iväg till skolan så fort som möjligt. Ska kolla på "into the blue 2" nu, ska bara vänta tills den laddat klart. Och ja, Anna är en olaglig busis som laddar ner. Inte bra antar jag. Men säg nån som inte laddar ner? Föresten så var den klar precis, för dom som bryr sig. Ska nog sticka min halsduk när jag kollar också.. haha! Jag låter som värsta tanten, men jag tog faktiskt hem den ifrån syslöjden och tänkte att jag skulle jobba lite på den. Den ser riktigt sliten ut alltså.. den är jätte hålig,haha. Men jag tycker det ser rätt så charmigt ut. Helst vill jag gå och köpa en fet godis påse, är så fett sugen på godis, men jag tror inte ja orkar.. men det skulle va sjukt nice. Ingen som är lite söt och vill skicka hit lite godis? (a) isåfall kan ni gå till sjögatan 86 och lägga det i min brevlåda :)
Ne nu orkar ja inte skriva mer, see ya!
sjukling


juuuust de. imon eller nån annan dag i veckan kommer Anna bli korthårig igen.
:OOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0