Tröööööööööööööööööööööött....

Jag är verkligen sjukt trött. Sådär trött så man typ har ont i ögonen/huvet/en punkt vid näsan som jag brukar ha ont vid när jag har huvudvärk, haha :(
Låg och pratade med Albin till säkert klockan fem i natt, och sen när man väl somnat så var Albin sådär på sitt sämsta sovhumör. Som menas att han tar täcket, puttar ut en, snarkar och är en allmän plåga. Haha men jag tycker ju om han ändå :) Sen hade jag ju ställt min klocka på klockan nio för jag skulle upp och hjälpa Johan lite i kokeriet och sådär, men sen när man väl börjar vakna lite så ringer Johan och säger att det inte blir något pga snön, snark -.-. Efter det kunde jag inte somna om, så då tror jag att jag var en allmän plåga. Spelade spel på mobilen,kollade bilder,kollade på Albins ansikte och låg 3 cm ifrån. Haha där fick han igen lite för natten! *ond*
När vi kommit upp (innan klockan tre på eftermiddan för en gångs skull) så käka vi o blabla, ointressanta saker x).
Vi skulle åka in till A6 och köpa en skidjacka till albin tror jag det var, men det blev inget. Istället så åkte vi och åt på Jensens med hans familj+släkt. Det var väldigt nervöst och jag hade ingen aning om det, pinsamt :o haha. Men det gick bra. Nu sitter jag och väntar på Albin som duschar, sen ska vi kolla på "Min stora feta grekiska semester" uppföljaren till "Mitt stora grekiska bröllop" antar jag? Tror vi somnar tidigt idag, iallafall jag! :o
Skolan börjar på torsdag, och jag h-a-t-ar det. Känner mig verkligen inte pepp på det om man säger så..
Men ska försöka jobba upp mina betyg så jag får vg i so och idrott. Duktiga Anna! <--
En bild ifrån höstas som fina Lisafisa har tagit, o jag fick vara modell, haha!

Kommentarer
Postat av: albin

.. -.-

2010-01-06 @ 20:54:23
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: göran

nice kropp :D

2010-01-09 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0